O FiLmu :Mala trema zbog tate redatelja

31/05/2009 18:10

Mala trema zbog tate redatelja:

Glumica Jovana BalaševiC pre nekoliko dana završila je snimanje filma „Kao rani mraz“. Za nju je, kaže, olakšavajuCa okolnost bila ta što je u ovom ostvarenju uCHestvovala chitava porodica, a uloga Male Vidre bila je pravi glumachki izazov. Kao najteže na snimaju, pamtice akrobatsko skakanje mame Olivere u Tisu.

- Utisci sa snimanja su suviše dobri da bih verovala... Još uvek sam pod utiscima. Kada bi naša država na jedan dan funkcionisala kao što je ekipa na filmu, ih, di bi nam kraj bio... Mala Vidra je prelepa uloga, veoma zahvalna za igru. Kroz prichu doživi sjajne promene koje su pravi izazov za svaku mladu glumicu. Devojka koja u jednoj sceni chak izgovara replike pod imenom Lažni Deran i svojim izgledom zavara Nikolu, koga igra Marko Makivic, da se radi o decaku, a ne o devojci - prica Jovana Balaševiæ u intervjuu za „Blic“.

 

 

 

 

Zelio sam da �Kao rani mraz� bude jedan staromodan ljubavni film, prepun emocija, strasti i karakternih uloga. I cini mi se da smo u tome uspjeli. A posebno mi je drago sto je rijec o projektu na kojem se okupila cijela moja obitelj: supruga Olivera je glavna producentica i glumica, najstarija kci Jovana igra glavnu zensku ulogu � lijepu al' sirotu Olinku, mlaDja Jelena je moja asistentica, dok je najmlaDjem Aleksi , pripala uloga sina Vase Ladackog � kaze 55-godisnji vojvoDjanski glazbenik i redatelj DjorDje Balasevic, presretan sto je nakon devet tjedana snimanja u VojvoDjanskim mjestima Ada i kovilj, te na obroncima Fruske gore, ovih dana na setu pala zadnja klapa.

© 2008 All rights reserved.

Create a website for freeWebnode